вторник, 5 януари 2021 г.

Дана Гарсия страда от загуба на паметта

Дана Гарсия разкрива последствията от коронавируса, с който тя се сблъска на три пъти.

След пълното си възстановяване от вируса, актрисата обяви, че това състояние й е оставило различни последствия, включително загуба на паметта, което я притеснява много. Освен това страда и от световъртеж.

"Паметта ти избледнява. Съпругът ми ми дава различни задачи, казва ми да уча всеки ден по няколко реда от стихотворения и после ме изпитва. Помага ми много, защото, за да се снимам в теленовела, имам нужда от добра памет", разкрива Гарсия. "Дори паднах със сина ми. Загуба на коса, задържане на течности и праг на болка, усещаш нещо три пъти повече, боли те дори едно докосване", обясни главната героиня на "Амазонките". "Продължи дълго време. Проблемът с дишането, от време на време все още чувствам, че ми липсва въздух. Сухота по цялото тяло, екстремна сухота. В моя случай възпаление на клетъчно ниво." Дана Гарсия спомена, че "последиците от вируса са неща, които човек носи, не знаем за колко време." И смята, че поради тази причина "емоционалната част е много важна за онези от нас, които са били болни, или за семейства, които са попаднали в тези условия".