петък, 8 септември 2023 г.

Раул Мендес играе с жена си във "Врагът отблизо 2"

Екранният Алехандро Ферер е щастливо женен. 

През 2020 г. красавецът оглавява втория сезон на криминалния сериал "Врагът отблизо". 

В сериала той участва заедно с половинката си в реалния живот Кармен Муга. Двамата обаче нямат общи сцени. 

Кармен изпълнява ролята на Силвия - медицинска сестра, която работи в болницата, където е Сантия, съдружникът на Роксана, и има връзка с Мартин, новия съдружник и любовник на Родилес. Кармен се появява в епизод 61, който ще се излъчи в понеделник, 11 септември.

Именно по време на записите на "Врагът отблизо" Раул и Кармен се срещат, започват приятелска връзка, която по-късно прераства в любов.

Кармен е испанска актриса, която е участвала в продукции на "Телемундо" и "Телевиса". В края на декември 2021 г. Раул предлага брак на любимата си, която е с 16 години по-малка от него. На 5 ноември 2022 г. двамата се женят на плажа в Масатлан, Мексико.

В края на 2021 г. Кармен каза следното за половинката си: "Моето приятелство с Раул започна преди почти две години и той винаги ми е помагал и ме е подкрепял. Това се промени само преди 6 месеца, когато ти стана любовта на живота ми, бъдещият баща на децата ми, моят партньор в живота. Никога няма да забравя тази вечеря в Ню Йорк, където само се бяхме целунали веднъж на път от летището до апартамента, и вече беше ясно, че аз съм жената на живота ти! Винаги с толкова ясни идеи! Обичам те с цялото си сърце, ти ме правиш най-щастливата жена на света всеки ден.