петък, 8 септември 2023 г.

Паола Рей - любопитна подробност за "Трима братя, три сестри", за децата си и за емоциалната среща с Хуан Алфонсо на снимачната площадка

Паола Рей отново дава живот на Химена Елисондо в хитовата теленовела "Трима братя, три сестри".

Днес животът на Паола Рей е различен. Паола е майка на две деца Оливър (10 г.) и Лео (5 г.), тя е бизнесдама и аудиовизуален продуцент, но ролята, която най-много обича, е да бъде майка. Тя определи синовете си така: "Двамата са прекрасни, красиви същества, много добри хора са, любящи, благородни, с много хубави чувства и това ми изпълва сърцето. Ще ги подкрепя във всички решения, които искат да вземат, и ще ги насърча да поемат по пътя, който искат."

Чаровната колумбийка коментира, че предложението за втория сезон на "Трима братя, три сестри" я е изненадало.

Как се почувства, когато ти предложиха да участваш в "Трима братя, три сестри 2"?
Много щастлива, благодарна съм на всички хора, които подкрепиха този красив проект и особено  моята героиня Химена Елисондо. Когато ми се обадиха да ме попитат дали бих искала да участвам във втория сезон на "Трима братя, три сестри", казах "да" без колебание. Бях щастлива, гледам на това като на голяма благословия, дар от Бога. Това не се случва на всеки - след 18 години да ни съберат всички заедно, за да направим втори сезон със същите сценаристи, Хулио Хименес и Иван Мартинес, също и Родриго Триана като режисьор, шестимата основни актьори. Това беше нещо, което не можех да повярвам, за мен това е дар от живота.

- Спомняш ли си първата среща с колегите ти на снимачната площадка?
- Помня я, сякаш беше вчера. Първо, беше чувство на благодарност, сякаш благодаря на живота за тази нова възможност, второ, започнах да виждам колегите си и да се разтапям в безкрайна прегръдка с всеки един. Само тези от нас, които бяхме и сме част от това, знаем какво бяха тези герои за всеки един от нас и за всяка от нашите кариери. С Хуан Алфонсо не спряхме да се усмихваме през цялото време, беше голяма радост и в същото време взаимно се убеждавахме, че е истинско и че ще влезем отново в същия свят. Всеки път, когато създавам героиня, сякаш отварям ново измерение и всеки път, когато проектът приключва, сякаш това измерение се затваря и можеш да се видиш с хората, но никога няма да е същото, защото не си в същата атмосфера, роля... Но сега ми се случи това с Хуан, сякаш отворихме отново това измерение на "Трима братя, три сестри". Сякаш бяхме замръзнали във времето и изведнъж минаха 18 години и се озовахме отново в една и съща точка заедно, така че беше много вълнуващо.

- Как ти се стори Гато 18 години по-късно?
И двамата идваме пълни с опит, както той, така и аз. Когато изпълняваме сцена, ние очевидно извличаме най-доброто от всяка сцена, наслаждаваме й се максимално. Лично аз се наслаждавам на всеки ден от живота си и на всеки момент от живота си, сякаш е последен, защото това е нещо, което наистина не се е случвало в Латинска Америка – след 18 години да се прави втори сезон – така че защо да не се насладя на тази страхотна възможност? И мисля, че и двамата сме супер зрели, възползвайки се от нашите герои и извличайки най-доброто от всяка сцена.

- Как преживя реакцията на публиката към този нов сезон?
- Публиката е много специална. Получих много съобщения за този втори сезон, за който толкова много копнееха. Мисля, че събирането на шестимата беше много специално за феновете.

- От всичко, което успя да прочетеш в социалните мрежи, което предполагам, че е много, какво те изненада най-много или привлече вниманието ти?
- Мисля, че любовта, която изпитват към Химена, е много хубава, как разпознават нейната личност и я подкрепят в този нов сюжет.

- Каква е Химена в този нов сезон?
Това, което ми харесва най-много в нея, е, че тя е овластена жена, жена, която искаше да сбъдне мечтите си да бъде модел, да пътува по света, да се посвети на връзката си и има много благородно сърце, с Оскар решават да нямат деца в историята, защото са искали да се развиват като професионалисти. И това е много силно и ние го виждаме често в днешните хора. Освен това е много красив начин на живот. Каня Ви да не пропускате "Трима братя, три сестри 2". Благодаря Ви за тази голяма любов.

- За разлика от останалите водещи двойки в историята, Оскар и Химена нямат деца... 
- Историята им се фокусира повече върху тях двамата като двойка, а не върху семейството им. Имаме друг тип конфликт, който мисля, че зрителят не очаква. Това е доста силен конфликт, който ще постави тази двойка на ръба на пропастта по време на всички епизоди. През цялото време, докато пристигаха сценариите, не се откъсвах от тях, защото историята на тези двамата ще бъде фантастична и мисля, че всички ще бъдем залепени за телевизора в очакване на следващия епизод. Мисля, че хората ще бъдат много изненадани от това, което ще се случи с Оскар и мен като двойка. Химена в този сезон ще има своя история, ще има своя злодейка, ще има друг мъж, който ще я ухажва... Нашата история е фокусирана върху нас и върху това, което се случва с нас, защото е много сериозно.

- Връзката на Химена и Оскар този сезон преминава през много силен конфликт. Когато прочете в сценария какво ще преживее двойката, каква беше първата ти реакция?
Голяма изненада. Въпреки че на работното място вярвам, че тя успя да сбъдне мечтата си и да развие това, което харесваше и искаше, връзката между Оскар и Химена напълно ме изненада, не си представях това бъдеще, но също така вярвам, че това е тема, с която много хора могат да бъдат идентифицирани.

- Усещам, че когато Химена разбере за предателството на Оскар, ще се появят много силни сцени, нали?
- Да, разбира се. Предателството много боли.

- Ще трябва да видим как ще реагира Химена, но как би реагирала Паола Рей?
Това е много трудна и болезнена ситуация. Не искам да ти казвам как ще реагира Химена, но мога да ти кажа, че мен би ме боляло по същия начин.

- Какво беше преживяването да работиш с момчето, което играе Дуван?
Хакобо е страхотен актьор, много чувствителен, мил и дисциплиниран. Беше много специално усещане да споделя снимачната площадка с него.

- Предполагам, че като майка на две деца в реалния живот, си се привързала много към него и той те е карал да си спомняш за децата ти по време на записите, нали?
Така си беше. Почувствах голяма емпатия и виждах децата си, отразени в много моменти.

Как преживя края на снимките за "Трима братя, три сестри 2"? Как мина последният снимачен ден?
Последният ми снимачен ден беше и последният снимачен ден на сериала и точно в тази серия от сцени, които снимах, открих предателството на Оскар, така че можете да си представите как бях този ден, с много емоции. С носталгия да кажа отново сбогом на герой, който винаги ще нося в сърцето си: Химена Елисондо.

- Представи си, че е този последен ден на записи и имаш последен прощален разговор с Химена. Какво би й казала и какво мислиш, че тя би ти казала?
Бих й благодарила за всичко, което ми е дала, изминаха две десетилетия, през които много поколения познават работата ми благодарение на нея. И знам, че тя, с нейния сладък начин на живот, също би ми благодарила, че й дадох живот.

- След като снимките приключиха, изживяването от заснемането на този втори сезон беше ли такова, каквото си си представяла и мечтала толкова дълго време?
Когато ме попитаха за втори сезон, не предполагах, че наистина ще стане реалност, затова всичко беше вълшебно, изненадващо и ново. Почувствах пеперуди в стомаха, не можех да повярвам.

- Какво най-много ти липсва от записите?
Да играя Химена, липсват ми моите колеги, целият екип. Липсват ми красивите човешки същества, които стояха зад този страхотен проект.

- Любопитна подробност за "Трима братя, три сестри"

Заради изминалото време между първи и втори сезон, спомените й за емблематичната й героиня не са били толкова ясни, дори е забравила няколко от сцените от първата част на "Трима братя, три сестри" и за да си припомни жестовете, маниерите и другите характеристики на Химена, е гледала цялата теленовела по време на пандемията. Тогава е гледала продукцията за първи път като зрител, тъй като преди 20 години успя да види само няколко сцени в ефир.

"Работата е там, че я направих толкова отдавна, че имаше неща, наистина почти всичко, които човек забравя... Чувствам се много горда да бъда част от теленовела, която е обикаляла света толкова много пъти. По времето, когато се правеше, нямаше социални мрежи, нямаше директна обратна връзка от зрителите, а сега наистина се забавлявам много. Гледам мемета и ме карат да се смея, какво пишат, как хората се забавляват с теленовелата и моята героиня, забавлявам се с всичко."

- Кое е най-хубавото на това да си майка? 
Да бъда майка е прекрасно, винаги съм мечтала за това и това, което преживях, е по-добро, отколкото си представях. Децата определено променят живота на човек завинаги и това е нещо прекрасно, защото живея в постоянно израстване като личност, защото искам да бъда най-добрият човек за тях.

- Каква майка беше в началото? 
Спазвах много стриктно всички препоръки на майка ми като карантината и доброто хранене, тъй като и двете ми деца са родени по естествен начин. По отношение на първото мъниче явно бях много внимателна, глезеща и грижовна и този етап, да имам бебе у дома, беше много приятен. Със съпруга ми Хуан Карлос Варгас мисля, че свършихме добра екипна работа. 

- Как се справи с това да бъдеш майка и работеща жена? 
- Беше много важно да намеря този баланс между майчинството и работата, но го живея без стрес. Опитах се да се посветя и да дам цялата любов на децата ми, когато съм с тях, но и да съм съсредоточена върху работата си, когато дойде моят ред, без да страдам и да знам, че свободното ми време е за моите деца. Човек трябва да бъде спокоен и фокусиран върху това, което прави, без да копнее за другото. 

- Каква си първо - жена, майка или актриса? 

Не бих могла да отделя жената от майката, в моя случай е само една, след това съм професионалист. Усещам, че съм узряла като жена, но и като майка, така че всеки аспект е важен. Приоритетите ми се промениха, откакто се родиха децата ми: животът ми са моите деца, моето семейство и очевидно обичам работата си, но сега виждам професията си от друг ъгъл. 

- Кои са най-големите предизвикателства, пред които се сблъскваш като майка и актриса?
Най-голямото предизвикателство е намирането на този вътрешен баланс. В моя случай ми помогна много да присъствам тук и сега и да се наслаждавам на това, което правя, било то като майка или като професионалист. Най-голямото предизвикателство е да балансираш всичко по емоционално хармоничен и балансиран начин. 

- Как определяш децата си? 
Явно говори влюбената майка, но двамата са прекрасни, красиви същества, много добри хора са, любящи, благородни, с много хубави чувства и това ми изпълва сърцето. Ще ги подкрепя във всички решения, които искат да вземат, и ще ги насърча да поемат по пътя, който искат.

- 15 години брак с Хуан Карлос... 
Започнахме да записваме теленовелата "Монтекристо, между любовта и предателството", нямахме общи сцени, след това минаха няколко месеца и тогава се свързахме. Буквално изминаха 15 години от този момент досега. Не сме се разделяли нито за миг. Като двойка ние се посвещаваме на изграждането на ежедневна връзка за себе си, а не за показност, затова в нашите социални мрежи няма информация за моментите, които изживяваме, защото ги оставяме за себе си.

- Какви са твоите съвети за съблазняване? 
- Чувствам, че очите и погледът са много важни при съблазняването. Начинът, по който наблюдавам, и намерението, с което го правя, са много важен трик. Друга техника е да дам сила на невербалния език, има неща, които не се казват, но тялото ги показва, то е по-силно и по-красиво от думите.

Тайната й за красота:
- за косата всяка седмица си прави маска, за да я съживи и да си върне блясъка;
- яде от всичко, но умерено; предпочита закуската, която включва яйца, плодове, сирене, арепас, сок и кафе, без което не може;
- тренира три пъти седмично по 60 минути - пилатес, йога, кардио