сряда, 23 януари 2013 г.

Арасели Арамбула: "В живота всичко може да се постигне, стига да опиташ"

Силата, посвещението и дисциплината в работата и личния живот на Арасели Арамбула са я превърнали в една от най-търсените и ценени актриси в света на испаноезичния шоубизнес. 
Моделът, певицата и актриса споделя, че са й липсвали студията на теленовелите и дори подготвя нов диск, заедно с Хоан Себастиан. Телемундо беше горд да обяви присъединяването на признатата актриса в редиците си. "Много съм щастлива да бъда в Телемундо, компания лидер с оригинални продукции". С успешна кариера повече от петнадесет години, Арасели, участвала в доста теленовели, пожънали успех както в Мексико, така и по света, се появява на кориците на списания и предизвикваше бум в постановката "Парфюмът на Гардения" ("El parfume de Gardenia").

Като малка е била център на внимание за родителите и брат си. "Бях глезено момиче, но не и капризна". Била е усмихнато и радостно момиченце, а казват и доста палава: "Бях плаха, но в тийнейджърството излезе непокорното момиче, което се крие вътре в мен", разказва тя. Когато Ла Чуле, както й казват близките, навършва седемнадесет години, си стяга куфарите и заминава за столицата, в търсене на обещаващо бъдеще: "В живота всичко може да се постигне, стига да опиташ". Въпреки неодобрението на родителите си, Арасели отива в Мексико Сити, за да учи актьорство - дейност, която наследява от дядо си, Леонардо Арамбула. Чука на всички възможни врати и се записва в училище за актьори: "Беше 07-ми ноември 1993-а година. Все още си спомням датата. След едно дълго чакане, направих прослушване и ме приеха". Плод на упоритостта, желанието й да играе в теленовели става реалност. Беше посочена за "Лице на годината". През 1998-а година името й започва да се чува, благодарение на теленовелата "Мечтателки" ("Soñadoras"). След няколко последователни успеха, две години по-късно идва първата главна роля. Сменя си русия цвят на косата, участва в няколко реклами. Преминава и през различни стила, според теленовелите, в които играе. На красивата Арасели й харесва да пътува и опознава други култури и пейзажи. 

"Пътища на любовта" ("Lаs Vías del amor") - вече беше известна, когато направи тази теленовела и казват, че приличала на дива - нещо, което тя отрича. Многото работа и постоянните нарушения на снимките й носят глоба от двеста и деветдесет хиляди песос.


"Непокорно сърце" ("Corazon salvaje") - незабравимата двойна роля й носи две номинации в категориите "Актриса на годината" и "Злодейка на годината" на наградите "TV y Novelas".


В театъра:
Първият контакт с публиката добива на тринадесет години в колежа. Никога не е искала да се откаже от директния допир с хората.

Певица:

Първият й диск се казва "Blah, blah, blah", но не е издаден. Следват "Само твоя?" ("Solo tuya?"), "Секси" ("Sexy") и "Пътища на любовта" ("Vías del amor").

Майчинството, едно удоволствие:

"Да се превърна в майка беше най-хубавото нещо в живота ми, всеки път, щом ги видя, се чувствам пълноценна и до момента нямам провали. Смятам, че майчинството е секси. Наслаждавах се на двете си бременности и винаги се чувствах много добре. Всеки път, когато видя бременна жена, чувствам, че изглежда прекрасна". Да бъде кралица на теленовелите - не, тя се е превърнала в кралица на дома си и уверява, че най-голямата й радост е да гледа как децата й растат и се развиват здрави и щастливи.

Любовта:

Едуардо Верасатеги - запознават се на снимките на "Мечтателки" ("Soñadoras"). Връзката им приключва заедно със снимките.
Други мъже, с които е излизала, са Пабло Монтеро, Едуардо Янес, Кристиан де ла Фуенте и Давид Сепеда.
Влюбва се в Габриел Сото в "Непокорна душа" ("Alma Rebelde").
Луис Мигел - казват, че той я е отнел от камерите и я задължил да подпише договор да бъде само негова. От тяхната любов се раждат Мигел и Даниел.
Имаше мечтан годеж с Артуро Кармона. Двамата играха в "Парфюмът на Гардения" ("El parfume de Gardenia"), но сбогуването на актьора с постановката предопредели края на връзката им и запознаването на Арасели със Себастиан Рули.

Последната й любов - Себастиан Рули:

Актрисата не спира да вярва в любовта. Двете й малки момчета и приятелят й запълват сърцето й. Освен това е щастлива с ролята на самотна майка. Децата й са най-важното в живота и не желае да изгуби нито една подробност от тяхното израстване. Искрата между Себастиан и Арасели пламва на театралната сцена, давайки си сметка, че искат да бъдат нещо повече от приятели. Първо били видяни в Ню Йорк в много нежни взаимоотношения, няколко дена по-късно - в Лас Вегас. Това показвало, че Арасели и Себастиан били вече стабилна двойка. В началото били добри приятели, разговаряли много, прекарвали са си много добре, смеели са се, имали много общи неща... Така се появила любовта. 

- Кой направи първата крачка?

- Беше Себастиан, винаги беше много хубав и ме уважаваше.

- И двамата сте преживяли трудни моменти в любовта. Очаквахте ли, че ще я срещнете отново на работното място?

Арасели: След като преживях една раздяла и съм майка на две деца, се концентрирах единствено върху семейството и работата си. Вече си мислех, че любовта не е за мен. Благодаря на Бог, че в живота ми дойде човек, който ме вълнува и ме прави щастлива всеки ден.
Себастиан: Когато преживееш силно разочарование, смяташ, че любовта няма да почука пак на вратата ти. Но скоро животът те изненадва с нещо толкова хубаво и истинско, като това, което имаме с Арасели.

- Какво те привлече в него?

- Той е голям баща! Обичам да гледам колко е нежен с неговия син, колко е зависим от него. Наистина това ме впечатли. Освен това е голяма личност. Прекрасен мъж, благороден. Възхищавам му се и го уважавам като актьор и, преди всичко, като човек. Той ме прави щастлива. Срещнах правилния човек, на когото да отдам сърцето си.

- Каква би била идеалната Ви сватба?

Арасели: Омъжвала съм се много пъти в теленовелите и ми се струва забавно. Ако някой ден се случи, бих искала да съм заобиколена от семейството си.
Себастиан: С любимите ми хора, разбира се, много забавна и голяма.

- На кого приличат децата ти?

- Даниел на баща ми. Разбират се невероятно добре. За него, дядо му е върхът. Дани има много приятен характер, много е симпатичен. Проговори на година и половина. Един ден си легнахме, прегърна ме силно и запя: "Влюбен съм в мама". Мигел, като малък, приличаше много на баща си. Децата се променят постоянно, сега е смесено. Най-хубавият момент от деня е когато вечерта ги завивам и им давам целувка и прегръдка за лека нощ и след това сутринта, когато се събудят.

- Би ли искала да имаш още деца?
- Разбира се, бих искала да имам едно момиченце, но първо трябва да срещна приказния принц.

- Познават ли музиката на баща си?

- И двамата знаят кой е баща им, питат много за него и, когато видят негов диск, го разпознават веднага.

- Гледали ли са те?

- Да, когато те идват да ме гледат в театъра ми казват: "Мами, колко си хубава! Приличаш на принцеса." Това са най-хубавите думи, които мога да чуя.

- Би ли ти харесало да станат артисти?

-Обичам много професията си и истината е, че ако те имат това призвание, ще ги подкрепя с цялата любов на света. Ще им кажа кое е трудното в тази професия, но и ще ги оставя да разберат каква наслада носи този вид работа. Ако имат талант и желание, ще ги подкрепя, но към този момент смятам, че най-важното е да растат и сами да покажат интерес към това, което наистина искат да правят в живота си.

- Как се почувства, след като напусна театъра?

- Много удовлетворена и развълнувана, че ми се отдаде възможност да споделя сцени с цялото това прекрасно семейство, което имах като колеги. Отивам си с много специално признание от публиката. Тя е тази, която ме изпълва и ми позволява да се чувствам толкова удовлетворена. За мен бе чест да бъда на една сцена с Мария Виктория и Хулио Алеман.

- Как поддържаш фигурата си?
- Обичам да се грижа за себе си, аз съм здрава личност. Не пуша, пия малко, най-вече вино с яденето, и ми харесва да водя здравословен режим, но понякога е сложно, заради часовете на работа. Тогава трябва да ям каквото и да е. Лесно свалям килограми и, ако се подложа на диета, ще се стопя. Правя упражнения, ходя на процедури в спа центъра на брат ми.

- Как би се описала?

- Отдадена съм във всяко нещо, което правя. Майчинството промени живота ми и, въпреки че обичам работата си, децата ми са на първо място. Смятам се късметлийка, заради работата, която обожавам. Имам прекрасни деца и семейство, което ме подкрепя.

- Как се чувстваш в момента?

- Лудо влюбена съм в трима мъже - Мигел, Даниел и Себастиан. Сърцето ми е добре. Мисля, че съм в най-добрия си момент - личен и професионален. Имам планове да посея и по-нататък да пожъна много неща.

- Превърна се в господарката на Телемундо. Как дойде тази роля в ръцете ти?

- Героинята ми в "Господарката" ("La Patrona") е много силна и за първи път правя такъв персонаж, който ме кара да треперя толкова силно в различни аспекти. Брат ми, който е и мой мениджър, ми представи проекта и когато ми разказа за героинята и характера й, я почувствах близко до мен, но щом ми каза заглавието на теленовелата, ме убеди напълно. Определено тази роля бележи "преди и след" в кариерата ми. Досега не съм играла майка в история.

- Как се подготви за Габриела, героинята ти?

- Работих много, часове четене с останалите актьори, с режисьора, също и цялата психология на персонажа, дори със специална психоложка, тъй като на Габриела й се случва един акцидент, когато е на шестнадесет, който бележи живота й. През много неща ще премине героинята ми.

- Какво е да работиш с Хорхе Луис Пила?

- Откакто направихме кастинга, имахме много добра химия, въпреки че не се познаваме отпреди. Разбирам се много добре с него, станахме добри приятели и включително се създаде много силна връзка между всички, които работим в новелата. Хорхе Луис е голям шегаджия, партньор, професионалист и си учи всяка сцена по памет, без значение колко е дълга тя. Химията помага да си вършим работата по-лесно.

След като се сбогува с "Парфюмът на Гардения" ("El parfume de Gardenia"), Арасели се върна в теленовелите с "Господарката" ("La Patrona"), създаде своя линия детски бижута, наречена "Сладки сънища от Арасели Арамбула", заедно с Даниел Еспиноса, и мечтае за големия екран в близкото бъдеще. 2013-а година обещава да бъде година, пълна с промени, нови проекти и много работа за красивата мексиканка.