петък, 25 януари 2013 г.

Лаура Кармине: "Обожавам да играя и да ми казват "Екшън"

Със "Смела любов" питаме тази красива жена, която не може "Нито с теб, нито без теб" и която започва да привлича погледите с първите си кратки появи, "Коя си ти?".

Лаура е родена във Филаделфия, Щатите, но като малка се мести със семейството си в Пуерто Рико, където получава и гражданство. Има две висшита - едно по Реклама и друго по Маркетинг. Прекъсва магистърската си програма по Международен маркетинг, за да се запише в "Школата на Телевиса". От втория опит я приемат. Водила е предавания по SKY México, имала е и кратки появи в теленовели, като "Непокорно сърце" ("Corazón salvaje"), "Хамелеони" ("Camaleones") и "Удар в сърцето" ("Un Gancho Al Corazón").

"Нито с теб, нито без теб" ("Ni Contigo ni sin ti") й носи първата главна роля - Никол, за която получава и наградата "TVyNovelas 2012" за "Женско откритие". "Много съм щастлива и благодарна на Мапат за този шанс", казва актрисата. "Чувствам се много доволна, защото усещам, че това е началото на много неща, които предстоят, благодарна съм на живота и на Бог, че мога да се насладя на този момент, за който толкова съм се трудила и съм учила", уверява красавицата. "Приготвяла съм се за много персонажи от малка чак до сега и беше много важно да вляза през голямата врата на Телевиса". Лаура признава, че в ежедневно се учи да се опознава като личност, за да се представя по-добре в работата. "Никол почти си изгуби живота в един ураган, а на мен не ми се е случвало подобно нещо в живота, но когато се случи това в Япония, усетих емоционално съпреживяване с тази страна, понеже героинята ми преживя нещо подобно и като актриса изживявам тези чувства".

Следва специално участие в "Заради нея съм Ева" ("Por ella soy Eva") и ролята на злодейка в "Смела любов" ("Amor bravio") - Химена Диас, през 2012-а година. Роля, с която получава много благоприятни критики от пресата, увеличава популярността си и показва таланта си, изпълнявайки напълно различно амплоа от предишното. Актрисата сподели опит с доста добри актьори там. Ето какво мисли за тях: "Флавио Медина, освен мой приятел, е актьор, от когото научих много и му се възхищавам много. От Летисия Калдерон получих брилянтни съвети как да подобря злодеянията, докато със Силвия Наваро установих едно хубаво приятелство, през цялото време се смяхме. Накрая, с Кристиан де ла Фуенте също се шегувахме много, а и е наслада за окото".

През 2012-а година пуерториканката се изправи пред едно от най-важните предизвикателства в кариерата си - двойната роля в "Коя си ти?" ("Quién eres tú?"), в която си партнира с Хулиан Хил. "Много съм развълнувана и щастлива. Впечатляващо беше преложението за теленовелата - нямах и грам съмнение дали да приема ролите. Много хора ще се изненадат. Целият състав работим здраво, голям екип сме, придружен от невероятен сценарий".

"Искам да продължа да се подготвям и да уча актьорство. Обожавам да играя и да ми казват "Екшън" или "5, 4, 3, 2...". 2012-а година беше година на голямо израстване, три теленовели, близначки, отиване в друга страна, запознанство с невероятни хора и щастие от сърце. Лаура Кармине има частична хетерохромия и затова лявото й око е сиво-кафяво, а дясното кафяво. Обича животните и е против бикоборството. Също така е и вегетарианка. Вярва в кармата и в девиза: "Прави добро, без значение на кого". В бъдеще би искала да се пробва в Холивуд. Обича психологията и театъра. Актрисата си има приятел - Задкиел Молина, за когото споделя, че е "искрен, нежен и много красив". Когато ходи на плаж, "тялото ми изгаря ужасно, най-вече краката, зоната около глезените и бедрата. Изгарям повече от необходимото. В началото съм много червена, но после добивам златен загар".

- След като беше протагонистка, какво означава за теб отрицателната роля в "Смела любов" ("Amor bravio")?
- Химена Диас е капризно момиче, егоистка и ревнива. Усеща, че майка й я държи далеч от нея и предпочита мъжете пред дъщеря си. Винаги е била грозното патенце вкъщи. Очевидно, начинът й да се защитава е да бъде винаги в контра на другите. Казва истината в лицето.

- Разполагаш със завидна кариера. Какъв персонаж искаш да изиграеш?
- Била съм късметлийка. Имах главна роля, след това отрицателна. Смятам, че бих искала да направя нещо различно. Да не съм аз, да е жена с някакъв проблем, да не е типичната злодейка, нито нещо подобно. Искам да е напълно различно, да не трябва да използвам тялото си и да не гледат на мен като на нещо секси.

- Какви бяха отношенията ти с колегите ти в "Смела любов" ("Amor bravio")?
- Постоянно се шегувахме. По всяко време си правихме снимки и ги качвахме в Туитър, за да може всички да ги видят. Винаги сме се подкрепяли. Атмосферата беше много хубава.

- Как протича един снимачен ден?
- Всичко зависи от това кои са повикани и колко сцени трябва да правим. Започваме в осем сутринта. При жените, трябва да идваме час по-рано, заради грима и прическата. Мъжете могат да дойдат десет минути по-рано и са готови. Репетираме и се сменяме. Всеки ден сме в действие.

- Как се определяш ти?
- Винаги съм спокойна. Ценя много приятелството и любовта. Обичам да гледам филми, да отида на плажа, въпреки че тук не ходя много. Харесва ми да вечерям с приятелите си, много съм нежна. Странно ми е да се самоопределям.

- Трудно ли ти беше да се адаптираш в Мексико?
- През първата прекарана седмица в "Школата на Телевиса" - да, беше трудно, тъй като не познавах никого. Никой не смееше да излезне. За щастие, Бог ми даде добри приятели и ме накараха да се чувствам у дома си. Смятам, че свикнах повече от бързо.

- Как прие двойната роля?
- Откакто ми се обадиха, за да участвам в този проект, се почувствах щастлива и нервна едновременно, защото току що бях правила лошата в "Смела любов" ("Amor bravio"), но в това се състои тази кариера - да покажеш, че можеш да играеш напълно различни роли и да го направиш със същия професионализъм. Много съм горда, че както Телевиса, така и RTI повярваха в мен и ми дадоха тази роля. В личен план израстнах много, в професионален - още повече. Вече познавам повече лица като актриса. Когато разбрах, че ще се снима в Колумбия, се обадих на майка си, на приятеля си и истината е, че не знам кой от двамата се зарадва повече. Най-много ми допадна там храната - близка е до пуерториканската. Колумбийците са големи купонджии, Богота е красив град, има прекрасен изглед.

- Как се подготвяше за нея?
- Ако правиш един персонаж е трудно, представете си два наведнъж! Въпреки това, имам много особен начин за подготвяне на героините си и смятам, че това служи за постигане на по-добър резултат. Интересувам се дори от зодиакалните им знаци, музиката, която обичат да слушат, и парфюмът, който ползват. Това е начин, по който сглобявам всичко за тях, не просто една личност, а целият им живот. Например, един ден снимаме и Вероника, лошата, трябва да плаче... Наложи се да спра и казах на режисьорите: "Извинете, просто плача като Наталия, не като Вероника". Въпреки че са толкова еднакви, трябва да се види разликата. Тя не е само бенката, която имат на бузата, а също и начинът им на гледане, на движение или как реагират в дадена ситуация на смелост, тъга или радост.

- Какво ти харесва и какво не в близначките?
- В Наталия, добрата, ми харесва свободния дух, казва каквото чувства, мисли със сърцето. Тя е чиста душа, има и добро минало. Най-хубавото е, че всичко, което прави, е от любов. Не ми харесва, че обича толкова със сърце. Това я кара да допуска грешки. Във Вероника, лошата, ми харесват много неща, що се отнася до актьорството. От нея научих как да бъда злодейка, без да трябва да попадам в клишета. Има мотиви, които обясняват поведението й, мрази сестра си, но щом ги видят, ще се разбере защо е лоша.

- Как се работи с Хулиан Хил?
- С Хулиан се познаваме от много време, винаги сме били обединени. Той е мой приятел и смятам, че с това казвам всичко. Пази ме, сякаш съм негова сестра, разбираме се невероятно, винаги ме съветва и в работата се забавляваме прекалено много. Имам му голямо доверие при по-силните сцени, всъщност изгубих доста време, заради полети, но химията се улавя.