сряда, 27 ноември 2013 г.

Вие пожелахте: Алехандра Помалес

 Освен да играе, Алехандра Помалес обича да танцува и пее. Израства заобиколена от коне, наследявайки любовта към тези животни от баща си.
Тя е по-голямата от две деца. От дете умее да язди и има черен колан по таекуондо. Майка й открива, че има нещо специално в нея от малка, когато се преобличала като принцеса, за да пее и танцува с измислен микрофон. На пет години Алехандра започва да взема уроци по актьорство. След това е участвала в около десет детски театрални постановки. На 13г. взема по-задълбочени 
уроци по актьорство за телевизия, режисура, суфлиране и неутрализация на акцента с Ектор Сабалета в Маями. Взема и професионални уроци по моделство, което й помага да бъде част от Florida TeenBoard, което пък й дава шанс да дефилира за различни благотворителни каузи. През 2010 реализира първата си реклама за марката KFC и прави три пилотни клипове за телевизията. Също през 2010, младата дама на 15г. тогава получава първата си роля - тази на Лусия в телемунделата "Призракът на Елена" 
("El Fantasma De Elena"). Следващата година дава живот на Бети в младежкия сериал "Грачи" ("Grachi"). "Театърът е прекрасен, защото имаш контакт с публиката, но и теленовелите имат своето очарование", разказва родената в Индиана, САЩ през 1995. През април 2011 се връща в Телемундо, където изпълнява Андреа Руис, дъщерята на Марица Родригес и Мигел Варони в "Съседската къща" ("La casa de al lado"). Това е истинско 
предизвикателство за младата Алеха, тъй като работи в доста успешна продукция с чудесен екип от супер звезди, сред които, освен "родителите й", Катрин Сиачоке, Габриел Порас, Карла Монрой, Химена Дуке и много други, от които се е посветила да научава всеки ден повече и повече. 
 "Да играя е моята страст, но истината е, че не е никак лесно да станеш някой в артистичния бизнес и много пъти мислех да се предам, но открих, че за да триумфираш в живота чисто и просто трябва да се изправяш всеки път, щом паднеш по пътя, със смирение и Бог в сърцето". През 2012 Помалес се завръща с ново амплоа, като 
водеща на собственото си предаване "Включи го" ("Turn It On") по NUEVON. Да създаде призив за действие е идеята на Алеха с кампанията й "Блокирай го" ("Bloquealo"). Феновете й толкова я обичат, че искаха да я видят отново в някой сериал. Тази година младата актриса беше избрана да изпълни важна роля в новия сериал на ABC "Жени убийци" ("Killer Women"); американска версия на латино поредица със същото име. София Вергара е част от продуцентския екип на сериала. Алехандра ще играе Хейли 
Паркър, непокорно момиче, племеница на протагонистката Трисия Хелфер. Предвидена е да се появи в ефир в началото на 2014-а.
 Може би е неизвестен фактът, че Алехандра е братовчедка на актрисата Карла Монрой. ""Съседската къща" ("La casa de al lado") е първата новела, в която работим заедно и съм много горда от това".

- Кога реши да станеш актриса?
От малка винаги съм искала да стана актриса. Всеки ден се обличах като принцеса, пеех, танцувах и правех шоу, мама ме записваше и това ми харесваше. Хубавото е, че родителите ми винаги са ме подкрепяли, както и приятелите ми, с които започнахме заедно в академията по актьорство. 

- Какво помниш от първия си проект "Призракът на Елена" ("El Fantasma De Elena")?
Пазя много обич към героинята си. Лусия беше доста интензивно момиче, искаше нещата, както тя ги мислеше и в същото време притежаваше уникална мъдрост, винаги защитавайки своето. Обичам си я, макар да е второстепенна роля.

- След това дойде "Съседската къща" ("La casa de al lado")...
За разлика от Андреа, героинята ми, която е лицемерна с майка си, аз съм обратното. Смея да твърдя, че съм предана, обръщам внимание на майка си и я обичам много, тъй като е моя приятелка завинаги. За мен беше предизвикателство и едновременно с това забавление да работя с чудесен екип, който ми помагаше много, въпреки че са големи актьори, имат впечатляваща скромност. Истината е, че работих много над този персонаж, за да стигне до хората и смятам, че го направих, накрая на новелата ще се изненадате от всичко, което ми се случва.

- Там имаше шанса да работиш с братовчедка си Карла Монрой...
За кратката си кариера, трябва да призная, че имах късмет да играя с Карла в тази телемундела, тя е част от семейството ми, тя е благословия. Споделяхме доста сцени заедно, на снимачната площадка си прекарвахме невероятно, шегувахме се във всеки миг. Вярвам, че рядко се отдава този шанс да работиш с някой близък и за мой късмет, ми се случи. Трябва да благодаря на всичките си колеги за съветите от Мигел Варони през Катрин Сиачоке, Габриел Порас, Марица Родригес, те са много специални.

- Всъщност, как се стигна да бъдеш част от състава й?
Има неща, които вечно ще останат в съзнанието ти и за мен едно от тези неща е, когато ми се обадиха за ролята на Андреа. Останах безмълвна за минути. Да си призная не го вярвах, докато не дойдох да подпиша договора си и след това го отпразнувах с родителите и брат ми, този момент никога няма да го забравя.


- Какво е за теб ролята в "Жени убийци" ("Killer Women")? 
Откакто започнах кариерата си знаех, че искам да правя различни неща, но не знаех кога, докато не ми се даде шанса за прослушване за този прекрасен персонаж в Лос Анджелис и успях, спечелих кастинга. Ще се снима в Остин и Сан Антонио, Тексас. Много съм щастлива и пълна с енергия да се насладя максимално на възможността да работя с толкова важни режисьори и продуценти. Вълнувам се, че избраха мен. Благодарна съм на Бог и на екипа. Започва да се излъчва от януари.

- Как реши да се включиш в такъв тип кампании като "Блокирай го" ("Bloquealo")?
Благодарна съм на Бог, че през кариерата си съм постигала невероятни неща. Успях да си спечеля и обичта на публиката. "Блокирай го" ("Bloquealo") се създаде от един специален персонаж, който успях да изпълня в "Съседската къща" ("La casa de al lado"). Андреа е на 16г и страда много у дома си, заради проблемите на родителите си и за да намери утеха, търси приятели на грешните места, например в социалните мрежи. В този процес преживях ситуации като тормоз в интернет и дори почти попаднах в убийство, заради момче, с което се запознах във Фейсбук. Така се роди идеята, в съдействие с майка ми, за "Блокирай го" ("Bloquealo"), за да дам ново познание на младежите за нещо толкова нормално в днешно време като социалните мрежи и да знаят, че могат да се ползват и по сигурен начин.

- В какво се състои кампанията?
Състои се в това да предпазим децата и младежите да попаднат в ръце, които могат да им навреят, както психически, така и физически. Малко знаят колко млади хора посягат на живота си ежегодно или изпадат в депресия заради кибер тормоз.

- Кой е най-хубавият комплимент, който си получавала?
Че говоря с очите си.

user posted image- Любима храна?
Бял ориз, задушен боб, хлебчета и пържола в сос. Накрая един голям сладолед.

- Какво правиш през свободното си време?
Прекарвам го със семейството и приятелите си, уча. Обичам да ходя на плажа или да танцувам.

- Коя е най-голямата ти любов досега?
Това няма да споделя, но ще кажа, че когато се влюбиш, това е нещо прекрасно.