сряда, 30 юли 2014 г.

Вие пожелахте: Саул Лисасо

Саул Лисасо е един от най-известните актьори на нашето време. Роден е в малко градче в Аржентина: „Имах много щастливо детство, а тогава нямахме телевизор. Живеехме на полето, тъй Saul Lisazo -като баща ми, когото загубих като бях на 17г, беше земевладелец“. Мечтата му е била футболът. Благодарение на уменията му с топката, скоро дебютира в Атлетико Атланта в Аржентина и е играл в големи отбори в Бразилия и Белгия през 70-те и 80-те години. „Пътувах в различни страни без подкрепата на никого. Страдах, защото се чувствах сам, липсваше ми топлината на дома“. Въпреки това, това преживяване го накара да порасне и да се оправя сам. През 1981г. илюзиите му са разбити заради една контузия: „Вече бях на 30г., така че спрях с футбола“. Малко след това триумфира в свят, нямащ нищо общо с този
спорт: „Случайно започнах да работя като модел в Испания и ми беше толкова хубаво, че останах 8 години там“. Именно там започва и артистичната си кариера: „Мадрид ме Saul hijosочарова и винаги щом мога обичам да ходя, защото имам семейство и приятели там“. Не само намира работа в Испания, но и голямата любов с модела Моника Виедма, за която се жени през 1993г. Имат две деца – Паула, родена през 1999г; Мартин, роден четири години по-късно. Тайната на брака му: „Освен че се обичаме и вярваме един в друг, което е основното, трябва да запазим романтизма и да не забравяме детайлите. Това е всекидневна работа“.
След престоя си в Испания се мести в Мексико,salizano115w където участва в 15 теленовели на Телевиса, сред които „Заради любовта ти“ („Por tu Amor“) с Габи Спаник, „Огнена кръв“ („Gitanas“), игра себе си в „Право на любов“ („El privilegio de amar“) и други и се утвърждава като актьор. 15 години бидейки любимият актьор на Телевиса, напуска компанията в търсене на нови възможности в Маями, където се настанява със семейството си: „Вече съм на възраст, в която не мога да бъда класическия галан“. През 2006 получи Латино Еми като saullisazo17признание за работата си в артистичния свят в американската телевизия. Партнира си отново с Габи Спаник в „Земя на страстта“ („Tierra de pasiones“). За Телемундо играе още в „Клонинг“ („El Clon“) и „Лицето на отмъщението“ („El Rostro de la Venganza“). „Сега мога да си позволя лукса да избирам и да не чакам да ми се обадят. Да правя кино е това, което ме интересува много сега“.
Колкото до теленовелите, уверява, че не искаsaullisazoge да си тръгне от телевизионното студио, но иска да изиграе един злодей. „Винаги ми дават роли на добрия, бяха ми предложили един злодей и казах не и сега го искам“. Известният аржентинец се върна в Мексико след 5 години отсъствие, след като водеше спокоен живот в слънчево Маями. Този път ще играе за Ацтека и ще бъде злодей. Става дума за „Семейство Браво“ („Las Bravo“), теленовела която се снима от февруари и ще се излъчи от 18 август.
Саул Лисасо е един от малкото актьори, които могат да работят в пълна свобода с различни компании.
Saul Lisazo - (1)– Разкажи ни за семейството ти и за онзи Саул Лисасо, който се роди в Аржентина…
Имам много хубави спомени от Аржентина, идвам от доста здраво семейство. Роден съм в едно малко село Лос Толдос. Като по-голям отидох да уча Физическо възпитание в Буенос Айрес и в същото време играх футбол. Станах професионален футболист, докато не станах треньор заради една контузия.
– Как премина от футболист в актьор?
Случайно, от една страна заради контузията, от друга, в спорта има възраст, в която ставаш ветеран. Затова първо станах модел и след това в теленовелите. Отначало го взех като забавление.
– Какъв и как беше първият ти опит на малкия екран?
Педро Торес, който по онова време беше женен за Лусия Мендес, ми предложи първата ми роля заедно с неговата жена. Първият ден, в който казаха ‘екшън’, се появиха едни нерви, трепереха ми краката. Беше сложно, защото не знаех как действа една продукция в студио за новели, освен това Лусия, заради успеха си, беше много взискателна в работата си, което беше разбираемо.
Saul esposa– Преди цялата драма от теленовелите и камерите, животът ти поема важен обрат, Моника Виедма, съпругата ти…
Моника е жената на живота ми. Срещнах я в Мадрид, където бяхме гаджета. Тя работеше като модел и учеше Изящни изкуства. Запознахме се в една дискотека и след няколко години като годеници и едно напиране от нейна страна, й предложих брак и сме заедно до днес.
– Какъв е Саул Лисасо у дома?
Виж, когато си баща, се опитваш да се възползваш от свободното си време, за да играеш с децата си и да си с фамилията си. В моя случай, Моника прекарва повече време с тях, ролята й поначало е да им се кара и да ги контролира, затова, като си дойда аз, искат да ги глезя. Когато се прибирам от работа, почти винаги са заспали, но на дъщеря ми, която е на 15г., й харесва да я галя по гърба и да й оправям къдриците и аз като истински кавалер го правя.
– Можеш ли да готвиш?Saul Lisazo y Paula
У дома имаме едно момиче, което ни помага, тя се грижи добре да има добре сготвени ястия. Неделите може да приготвя закуска, харесва ми да подготвям аржентинска кухя. Като ерген ми се налагаше да готвя много.
– Имаш ли някаква мания?
Мания като такава нямам, но съм стриктен с часовете. Липсата на отговорност в работата ме безпокои много. Разбирам, че трябва да се уважава часа и времето на останалите. Мисля, че дисциплината е по-важна, тя ме е довела, където съм сега и продължавам да се развивам.
SaulL– Последната ти работа за Телемундо е „Лицето на отмъщението“ („El Rostro de la Venganza“). Какво да очакваме от Саул Лисасо в тази теленовела?
Това, което ми привлече вниманието в този проект, е как са написани персонажите и фактът, че не е типичната история. Телемундо продуцира тип новели, които се различават от розовата теленовела, опитвайки се да улови различна публика. Да се състезаваш срещу розовите теленовели е трудно. Историята е много хубава, включва интрига, лошият страда и дори добрият е лош. Най-интересното е, че историята се развива в ход, придава спонтанен вкус на актьорската ни работа. Разбира се, трябва да заявя, че винаги работим с уважение към написаното от сценаристите.
– Сложно ли се работи с теб?Saul rostro
Винаги се опитвам да дойда с настроение на снимачната площадка, опитвам се да пускам шеги, за да се отпускат колегите. Мисля, че това, че играх в екип, става дума за футбола, ми е помогнало да се опитвам да запазя хармонията. Често са ме упреквали, че съм се опитвал да решавам чужди проблеми.
Saul edith– Сега се снимаш в „Семейство Браво“ („Las Bravo“). Как се разбираш с Едит Гонсалес и Маурисио Ислас?
Преди тази новела, се снимах във филм с Маурисио. Той е страхотен актьор, разбирам се много добре с него навсякъде и се вълнувам да работя с Едит.
– Ще останеш ли в Мексико?Saul
В момента живея в Маями, в Мексико съм за неопределено време. 15 години живях в Мексико, което обожавам, включително децата ми са мексиканци. За мен то е като втора родина.
Saul amigos– Хората вярват, че актьорите са богати и живеят охолно. Забогатял ли си с кариерата си?
Не мога да отрека, че тази работа е добре платена, но е трябвало да работя здраво, да внимавам и да инвестирам правилно, за да успея да осигуря на семейството си живота, който винаги съм искал да им дам. Богатство няма, добри инвестиции да.
– Кое е любимото ти място за почивка?saullisazo09
С толкова работа понякога ми е трудно да имам любимо място за ваканция, макар винаги да намирам време. Нямаме любимо място, като пораснат повече децата ще отидем в Испания и Аржентина, където са нашите семейства.
– Как би се определил?
Честен, работлив, добър баща, съпруг и приятел.
– Какви планове имаш?
Съществува един прекрасен проект в Китай, но ще почака, тъй като снимките са доста изискващи.