сряда, 28 март 2018 г.

"Намери ме" със 700 епизода


От два месеца у нас върви нов турски сериен филм - "Намери ме"...


Поредицата се приема изключително добре от българските зрители и оглавява класациите за най-гледана дневна програма в ефира на NOVA (повече за рейтингите четете тук). Интерес към продукцията има и в родна Турция, където драматичната лента върви вече четвърта година.

Първият епизод на "Намери ме", чието оригинално заглавие е идентично с името на малката главна героиня Елиф, е излъчен на 17-и юли 2014-а по Kanal 7. Въпреки че се позиционира в ефира на кабелна телевизия, поредицата бързо набира популярност и не след дълго измества категоричния лидер сред делничните сериали - "Прости ми".

Към момента от "Намери ме" са показани 696 епизода, като този петък (30-и март) предстои да бъде излъчена юбилейната 700-на серия. В момента в Турция върви четвърти сезон, като най-вероятно наесен ще има и пети, предвид завидния международен интерес към сагата - в последната година тя започна да се излъчва буквално в цял свят - Колумбия, Индонезия, Сърбия, Пакистан, Перу, Босна и Херцеговина, Сингапур и др. У нас все още сме едва в началото на първи сезон, който в оригинал се състои от цели 183 епизода.

Малката чаровница, която гледаме като "храненицата" Елиф, всъщност се казва Изабела. Тя започва да се снима в "Намери ме", когато е на пет. Днес русокосото момиченце, родено в Щатите, вече е на 9 и ѝ се налага всекидневно да съчетава снимките на сериала с уроците в училище.

Теленовелас Новини представя авансово предстоящите събития в "Намери ме", като всичко за лентата можете да намерите от тук!