вторник, 26 ноември 2019 г.

Темуз Уур Йълдъз: "Бих искал да видя Йосеф, изигран от Йешим Джерен Бозоолу (Фикрие) - тя е огромен талант и ѝ се възхищавам"


"Имам авантюристичен дух и обичам да изследвам нови места и хора. Вглеждам се в отделни лица от тълпата, защото всяка личност носи отделна история, която е интересна за мен. Голямата ми мечта е да обикалям света с платноход, който съм построил сам, но не знам дали това някога ще се осъществи", споделя младият Темуз Уур Йълдъз, който изпълнява ролята на Йосеф в сериала "Втори шанс". 

Темуз Уур Йълдъз е роден на 05-и август 1989 г. в Измир. "Израснал съм край морския бряг и обичам морето, то ми дава усещане за свобода. От дете плувам и греба. Когато не спортувам, не се чувствам добре, енергията ми спада и настроението ми се променя. Винаги съм готов за пътувания и нови приключения, не свалям раницата от гърба си. Измир и семейството ми много ми липсват и когато имам възможност, се завръщам в родния град", разкрива изгряващата звезда. 

През 2007 г. Темуз (името му на турски означава "юли") печели стипендия във Факултета по медии и комуникации в Икономическия университет в родния си град. Във втори курс заминава да учи кино в Атина по програма за обмен на студенти. "От малък съм запален киноман. Исках киното да бъде моята професия и съм благодарен на нашите, че ме подкрепиха в това решение."

Когато се завръща в Турция, работи като стажант и помощник-режисьор в няколко сериала. След дипломирането си през 2012 г. се премества в Истанбул, където продължава да работи като асистент-режисьор във филма "Последна спирка Чанкале, а след това в младежкия сериал "Гадната седморка" с Йозге Йозберк (Дениз от "Втори шанс"). 

Междувременно се записва в актьорската школа към арт центъра "Мюждат Гезен" и скоро получава предложение да се включи в третия сезон на "Гадната седморка" с образа на герой, който носи неговото име. Следващият му актьорски ангажимент е в романтичната поредица "Животът понякога е сладък" (2016 г.), преди да стане известен с образа на Йосеф във "Втори шанс" (2017 г.)

По какво си приличате с героя си Йосеф във "Втори шанс"? 
- И двамата обичаме много да се забавляваме. Това понякога предизвиква неприятности на снимачната площадка, тъй като се е налагало да прекъсваме снимките заради смеха ми, а често ми се е случвало да разсмивам и свои колеги, докато камерата работи. Ако започна да се смея неудържимо по време на някоя напрегната сцена, задължително трябва да направим пауза, тъй като ми е много трудно да спра.

Ако "Втори шанс" беше ястие, коя е подпраквата, която Йосеф дава на сериала?
- "Втори шанс" прилича на индийско ястие с много пикантен вкус. Това е семейна драма, в която има и комедия, и фарс, и трилър, и трагични моменти. Мисля, че Йосеф е като свежа добавка, която е необходимо за отделяне на тези силни вкусове. 

Кого от екипа бихте избрали да изпълни вашата роля и в коя роля бихте се превъплътили, ако можехте да се смените с някой от колегите без оглед на пола? 
- Бих искал да видя Йосеф, изпълнен от Йешим Джерен Бозоолу (Фикрие), Всички образи, които тя създава, са толкова свежи и пълни с живот, че е невъзможно да наблюдаваш без възхищение от таланта ѝ. За мен беше голям шанс да работя с Йешим. Мисля, че образът, който ми е най-интересен извън Йосеф, е този на Едже. Едже и Йосеф се допълват, защото са контстратни персонажи. Да се превъплътя в Едже би било като да видя Йосеф от другата страна на огледалото. Разбира се, Хазал Адъяман успешно пресъздава Едже, което много ми помага в моите актьорски задачи. (ТВ Сага)