събота, 12 юни 2021 г.

Елисабет Гутиерес за инцидента на сина си, за Уилям Леви и за бъдещите си планове

Актрисата даде най-откровеното си интервю за списание Hola.

Седем месеца след тежкия момент, който преживя семейството на Уилям Леви и Елисабет Гутиерес, през октомври 2020 г., когато синът им Кристофър претърпя инцидент, който разтърси всички у дома, актрисата позира за HOLA! заедно с децата си Кайли и Кристофър, където, наред с други неща, разказва за страхотната връзка, която има с тях, за отличната работа, която прави Уилям като баща, и бъдещето на децата си, които на млада възраст вече са започнали да показват своите умения: Кристофър за бейзбола, спорт, който обича и на който иска да се посвети по професионален начин, и Кайли, която според Елисабет, има много актьорски талант.

За първи път Елисабет описа какво се случи в деня, когато синът й претърпя инцидента: "Той остана да спи в дома на приятел. На следващия ден сутринта му казах, че ще го взема, но той ме помоли за още малко време. И аз му позволих. Той ми се обади след часове и каза: "Мамо, съсипах си живота. Трябва да отида в болницата", спомня си тя. Актрисата призна какво е почувствала в този момент: "Тялото ми се срина. Не трябваше да казвам нищо на Уилям. С изражението си казвах всичко. 15-те минути, които ни отнеха да отидем до дома на приятеля му, бяха най-дългите в живота ми. Сега си мисля каква сила му е трябвала, за да ни се обади синът ни! Той ни набра и каза: "Мамо, побързай. Трябва да отидем в болницата".

Елисабет Гутиерес каза, че когато пристигнали на мястото, видяното я шокирало: "Пристигнахме и имаше три линейки, полиция... Благодаря на Бог, защото, когато пристигнах, той вече беше в линейката. Не го видях на земята!" Актрисата разказа как Кристофър е претърпял инцидента: "Той караше голф количка, с която не беше свикнал. Имаше три деца и било нестабилно. Не е карал бързо, но когато трябвало да направи десен завой, се преобърнал и го повлякъл през бетона. Искаше да отида с него в линейката, но заради Ковид не ни позволиха. Откараха го първо в една болница, а след това го транспортираха с хеликоптер до друга". Когато му видяла крака, Елисабет Гутиерес не могла да не заплаче. "Когато стигнахме до болницата, те правеха още изследвания. Те се страхуваха да не си е ударил главата или е счупил кост. Слава Богу, нищо от това не му се беше случило!".

За това как Уилям Леви е изживял тази ситуация, актрисата обясни: "Уилям не спеше. И аз като майка умирах отвътре. Всеки път, когато влизаше в операция, се молех и плачех в ъгъла. От шест месеца ходим на терапия всеки ден. Не можеше да сгъне коляното си и сега... вече го свива!" . Елисабет каза, че Уилям се е превърнал в основната емоционална подкрепа на сина им: "Уилям, като баща, знае как да говори с него, за да му даде тази сила и сигурност, че всичко щеше да е наред. "Ти си шампион, давай напред". Това му помогна много. Сега, когато Уилям работи в Колумбия, ако Кристофър се натъжи, той се обажда на Уилям и баща му го насърчава", каза тя.

Безусловната подкрепа на сестра му

За това как Кайли преживя катастрофата на брат си, Елисабет коментира: "Това беше травмиращо за нея. Те са много привързани. Кай отговори на телефона, когато Кристофър (Тоти) ме набра. Тя дойде в истерия в моята стая, не знаех какво става. През целия път тя крещеше: "Моят Тоти, моят Тоти". Ние обаче ще преодолеем това, защото той е силен и щастлив". За дъщеря си актрисата призна таланта и желанието й да тръгне по нейните стъпки: "Наслаждава се. Виждам я и това, което искам, е тя да бъде щастлива. Как ще кажа не на нещо, което също е моя страст? Мога само да я науча на всичко, което аз съм научила в кариерата си, да я ръководя, да се грижа за нея", коментира красавицата. 

- За първи път позираш с тях след случилото се. Как се чувстваш?
- Обичам да виждам децата си щастливи. Обичам да виждам дъщеря си, която обича да бъде толкова флиртуваща, да се облича, да се подготвя, защото очевидно те винаги виждат мама, която ходи на събития, или се облича, или има фотосесия; но обичам да ги правя част от нещо мое. Синът ми също се превърна в истински малък мъж... и така израснаха децата ми. Нямам повече бебета.

- Как ги виждаш сега, когато са по-големи?
- Имаме много специални отношения. Но се промениха много, особено Кристофър, промени се преди около година - две. Тази зрялост като малък човек, той вече не е дете, той е вече зряло младо момче. Искам да кажа, че се грижи за сестра си, вече влиза в ролята на малък мъж. Харесва ми как се е превърнал от дете, което защитихме, в дете, което защитава мен и преди всичко сестра си. 

- Какво ви казаха лекарите?
- Те мислеха, че ще трябва да направят кожен имплант, но не се наложи. Само едно сухожилие бе счупено. Истината е, че картината изглеждаше много зле, но когато стигнахме до болницата и започнахме да виждаме всичко положително, ние се придържахме към това. Сестрите ми казаха, че единственото, което е питал, е дали ще може да играе бейзбол.

- Как реагира Уилям на целия процес?
- Уилям наистина го подкрепя много, говорейки му като баща, давайки му тази сила, тази увереност, че всичко ще се оправи: "Ти си шампион, давай". Това го мотивира и това му помогна много, защото сега, когато Уилям е в Колумбия, ако Кристофър стане малко тъжен, му се обаждам и той веднага го насърчава, те са като най-добри приятели. Уилям не спеше по цяла нощ.

- Как това ви сплоти като семейство?
- Вече излизаме от този етап. Всичко хубаво, всичко положително. Започна да тренира, така че вече става наистина силен. Чувствам, че мога да дишам малко повече и Уилям също, и Кайли също, защото тя го понесе тежко. 

- Разкажи ни за твоите проекти, ще се върнеш ли към актьорството?
- Децата ми вече ме питат: "Мамо, кога ще работиш?" Искам те да бъдат част от живота ми, от това коя съм аз. Защото те бяха бебета, когато спрях да работя.

- Искаш ли да участваш в серийни филми?
- Да, те са страхотни. Да, харесват ми. Бих искала да правя сериали, защото е по-реалистично. Очевидно са по-кратки, но бих искала да направя нещо готино. Обичам екшъните, нещо извън това, което биха могли да си помислят за мен (смее се).

- Искаш ли да си партнираш с Уилям?
- Мисля, че и двамата предпочитаме да не го правим. Вече имаме достатъчно хора отгоре си, за да продължим да ги "храним".

Снимки: HOLA